onsdag 17 maj 2017

Om du vill ändra utbud betyder om du vill öka utbud

Ett företag skriver på sin hemsida: Om du vill ändra ditt utbud tryck här.Eftersom jag vill minska utbudet klickade jag. Men tji. Man kan bara utöka. Företaget har negligerat mitt påpekande. Vände mig till KO. Se svar nedan. Jag har inte skrivit om avtalsfråga. Jag har skrivit om falsk information
Företaget? Nja det är inte huvudfrågan, men sänder viasatellit


Din fråga
Tack för svar.
Det kan emellertid inte vara en avtalsfråga huruvida ordet ändra är
detsamma som minska.
Harald

Virusfritt.
www.avast.com
Svar
Jag förstår din kommentar, däremot är det en tolkning av ordet ändra som vi inte kan kommentera.

Anser du att deras avtalsvillkor är oskäliga, att ändra även borde innefatta en ökning kan du göra en anmälan till oss: http://www.konsumentverket.se/aktuella-konsumentproblem/anmal-till-konsumentverket/


Tack för ditt mail och förlåt för det sena svaret! 
Jag ska se till att föra vidare din feedback till berörd avdelning. Vi uppskattar dina åsikter och synpunkter! 

Inga kommentarer: