onsdag 6 maj 2026

Succe, tack vare...

 Miljöpartiet är att gratulera. Partiet har en ledare, som är kunnig, följer en ideologisk kompass och har trevlig framtoning. Inte alla partier, som har dessa fördelar.

MP torde komma att göra succe i valet, tack vare Amanda Lind

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag har varit sosse i hela mitt liv. Nu är det över. Kommer att rösta på Miljöpartiet i höst.