måndag 12 november 2018

Vågar ni ta kritiken?


Jag ger er politiker kritik och jag pekar på vägen framåt.

Politiska partier! Vågar ni?

Politisk Styrning - ett måste för en framgångsrik politik

Forskning visar: Svag politisk styrning

Hur ser politikerrollen ut idag? Vilka utmaningar står politiker inför? Hur ska politiker få genomslag för sina beslut?

Jag har varit verksam i politiken under fyrtio år, därav nio som kommunalråd och fyra som riksdagsledamot.

Jag kommer gärna och håller ett föredrag om politisk styrning och ger svar på, bland andra, dessa frågor. Dessutom vill jag stimulera till en dialog, och vi avslutar med en öppen diskussion.

För mer information, välkommen att kontakta mig via e – post eller telefon
Harald Nordlund      harald.nordlund@gmail.com
Sehlstedtsgatan 4 
754 41 Uppsala 0760-163244




Inga kommentarer: